Tranzakciós kommunikáció

A vállalati világban, a különböző tranzakciós ügyleteket – legyen szó cégfelvásárlásról vagy tőzsdei részesedésvásárlásról – rendkívül összetett üzleti folyamatok előzik meg és kísérik. Különösen fontos ugyanakkor, hogy az adott tranzakció a külső és belső kommunikációs térben is megfelelően elő legyen készítve. A Goodwill Communications közel két évtizedes működése alatt számos, különböző méretű és típusú tranzakciós ügylet kommunikációs támogatását látta el, így egyedülállóan széleskörű tapasztalattal rendelkezik a területen. A megfelelő kommunikációs tervezés, a stratégiai narratívakeret kialakítása, valamint a folyamatos transzparens tájékoztatás révén a tranzakciós kommunikáció egyaránt szolgálhatja a reputáció védelmét, az imázsépítést, a szakmai pozicionálást, valamint célcsoportspecifikus üzenetek eljuttatását az érdekelt stakeholder-eknek – mindezekkel megalapozva a tranzakciót követő sikeres működést is.